luni, 20 iulie 2009

Organizatoarele - prima parte

Florina Feri, 19 ani, Brasov.

Sunt o persoana realista ambitioasa si optimista . Ma pasioneaza foarte mult muzica si calatoriile. Mereu imi ocup timpul cu ceva util: citesc si ma implic in diverse activitati pentru ca imi place munca in echipa si imi plac provocarile si experientele noi pe plan profesional. Imi face o mare placere sa-i ajut pe cei din jurul meu, cand am ocazia. Intotdeauna…lupt pentru ceea ce imi doresc.



Diana Stan, 22 de ani, Braşov
Proaspătă absolventă ,cu planuri mari de viitor, imi doresc ca tot ceea ce fac să fie bun calitativ şi de valoare.

Mă caracterizez ca fiind o persoană deschisă şi receptivă la tot ceea ce înseamnă nou.
Iubesc viaţa, cu toate eşecurile şi bucuriile ce mi le oferă. Călătoriile şi lectura fiind doar câteva dintre lucrurile ce mă atrag cel mai mult.

Niciun comentariu: