sâmbătă, 4 iulie 2009

Bine v-am (re)gasit

Hei, hei!

Dam drumul unei noi editii a Scolii de Vara de Jurnalism la Brasov!
Am mai crescut putin, am mai invatat din editiile trecute si iata-ne acum cu ... forte noi si ganduri mari!

Haideti sa va spunem de la bun inceput care sunt noutatileeee!
Prima este chiar acest blog, o posibilitate de a obtine informatiile dorite cat mai repede cu putinta, atat pentru voi cat si pentru noi care asteptam comentariile voastre subiective-pertinente-incurajatoare.
Apoi, vom trece putin in conceptul de tabara si vom sta impreuna- nu chiar claie gramada!- fie ca suntem sau nu din Brasov.
Suntem o echipa mai restransa - dar nu din cauza crizei! Cei noi sunt Bianca, Diana si o alta Diana.
Iar in acelasi timp si numarul de participanti va fi mai mic- dar nu din cauza noastra!
Programul a suferit si el ceva schimbari, urmand sa se axeze mai mult de practica.

Ce am pastrat din editiile trecute? In afara de entuziasm, zambete si nervi?
Pai, am pastrat aceeasi perioada de desfasurare: ultima saptamana din august, respectiv in 2009, 24- 30 august.
Avem aceleasi ateliere de lucru: reporter tv, redactor radio si presa scrisa.
Au ramas din echipa de organizare Ancuta, Claudiu, Florina si George.
Si ar mai fi cu siguranta alte chestii dar ... s-a terminat cafeaua.

Vin in curand informatiile legate de inscriere! Stati...cu linkul deschis :)

Pupicei!

Un comentariu:

alllen guo spunea...

Plastic recycle machine plant,Plastic pellet making machine,PP/PE/LDPE Plastic Recycling production line,PET bottle recycling machine,Waste Plastic extruder
http://www.recycle-plant.com/pp-pe-film-recycling-and-pelletizing-machine